אימון לחיים מאוזנים

את הההבנה וההערכה שלי ל 'חיים מאוזנים', רכשתי בעמל רב, באגודה לסוכרת נעורים בישראל. עבורי תפקידי כדוברת משפחות ילדי הסוכרת בהתנדבות, ,היתה שליחות ומשימת חיים! היו שנים שהשקעתי בזה את כל כולי! שעות ללא גבולות, בהסברה, באירגון כנסים ואירועים למשפחות, שיחות ארוכות בשעות הלילה לארה"ב כדי לגייס תרומות ועוד ועוד... בתכל'ס, האמת, כל כך נסחפתי לתשוקה ולשליחות לשנות חיים של אנשים, עד שהחיים שלי עצמי 'קצת' יצאו משליטה, ואיזון לא ממש היה שם. את זה לא הבנתי בזמן אמת. הבנתי זאת עם השנים כשחשתי את הקשר העייפות והשחיקה המקצועית שהובילו אותי לחפש התמחויות בתחום נפש האדם וההשפעות של הגוף הפיזי עליה. כך הגעתי ללימודי האימון ההוליסטי ברידמן ומשם לדרך המרתקת של התמחות בקסמים המתרחשים ביישום טכניקות ה NLP ואח"כ בגשטאלט. 

כיום, זה עבורי פילוסופיית חיים! הודות לתקופת התנדבותי המשמעותית באגודה לסוכרת, הבנתי, שעם עם או בלי סוכרת, ההנאה שבלחוות חיים מאוזנים היא מאוד מתגמלת ומקדמת. כי צמד המילים 'חיים מאוזנים' מקפל בתוכו משמעויות מילוליות וערכיות של הרבה יותר מצמד מילים, אלא של כישורי וקישורי חיים! 

תודה גדולה אני חייבת למודל ההשראה שלי ושל משפחתי, אלון, בני הצעיר. כשאובחן בגיל שמונה עם סוכרת נעורים, כבר בתור ילד, הוא עמד על כך שניתן לו לטפל בעצמו, להזריק אינסולין, לבדוק את רמת הסוכר בדם, להמשיך עם הטניס שכל כך אהב, לצאת לטיולים עם כל הכיתה ובלי הורה מלווה מהבית, וכך, לימד את כולנו את הערכים הנפלאים של: עצמאות וחופש! ולא רק זה. הנה עוד רבים וטובים:

  • שמירה על אורח חיים בריא (שהיום כולם מדברים על זה, גם וללא קשר לפנדמיה העולמית שפשטה על חיינו)
  • עיסוק קבוע בספורט
  • תזונה איכותית וללא ג'אנק פוד
  • החשיבות של שמירה על גוף בריא ונפש בריאה
  • למידה והתמודדות עם מצבים בלתי צפויים (טוב גם לימים אלה בהם אנו נמצאים)
  • מציאת האיזון בין מטלות החיים, כמו עבודה, משפחה והטיפול בעצמי
  • טיפוח קשרים חברתיים לתמיכה, שיתוף והתייעצות
  • התנדבות בקהילה - לאלון אני קוראת, 'בן ממשיך'...ממשיך דרכי בהתנדבות באגודה לסוכרת נעורים
  • תרומה ונתינה לזולת

אכן, שפע של ערכים התורמים לבריאות הגוף, להתפתחות אישית וחברתית ולחיים מאוזנים ושמחים יותר!!

כיום, כשאני מאמנת אנשים עם או בלי סוכרת לחיים מאוזנים, הם בעצם מכניסים לחייהם את הערכים הנפלאים הללו שתורמים לקידום אישי, חיים מתוך הגשמה אישית ותשוקה, ומציאת האיזון בין חיי קריירה, משפחה, מתן כבוד ל'אני עצמי' ובילוי חברתי. 

רוצים לקבל מפתחות להצלחה ולחיים שמחים ומאוזנים יותר? אשמח להרחיב בפגישה אישית!

צרו קשר כבר היום! 0505-767967

שלכם,

תמי