אימון לשינוי והצלחה

אז איך הצלחתי לחולל שינויים בקריירה שלוש פעמים בחיי?

את הקריירה הראשונה שלי התחלתי כמורה צעירה לאנגלית בכפר הירוק. בתור בוגרת ספרות ובלשנות אנגלית מאוני' בר אילן, הגעתי עם כל האידיאלים להנחיל שיקספיר לתלמידים, אך למגינת ליבי זה ממש לא עניין אותם. מצאתי עצמי כותבת תכניות לימודים חדשות לגמרי, להתאים לצרכי תלמידים שמבחני הבגרות באנגלית לא היו משאת נפשם... והנה, לאחר מספר שנים, הגיעו קיצוצים במערכת החינוך, ועל העקרון של בא אחרון הולך ראשון, הראו לי את הדרך הביתה... ברור שנפגעתי. זו התודה על השקעה כה רבה?? 

לפעמים, תחושת הקורבנות היא ממש מנחמת. תחשבו מה מרוויחים מזה... הבשורות הטובות הן, שאני בן אדם מעשי. אז אחרי ששקעתי לזמן מה, הבנתי שעלי לחפש עבודה חדשה.  

אך מסתבר שזמן לחשוב יותר מדי לא היה לי. בני הצעיר, אובחן לפתע עם סוכרת נעורים. אירוע משנה חיים. בחיפושי אחר קבוצת תמיכה, הגעתי לאגודה לסוכרת נעורים בישראל, ושם גיליתי את התשוקה, שהפכה בדיעבד, לשליחות חיי, לעזור לילדים ומשפחות עם סוכרת נעורים. את תפקידי כדוברת ומנהלת הקשרים הבינל' של האגודה לסוכרת נעורים בישראל, עשיתי לאורך שנים ובהתנדבות מלאה. משהו שמהווה לי מקור עצום של סיפוק ושמחה! 

איך שלא אסתכל על זה, הדרך להיותי מאמנת הוליסטית, בשיטת NLP גשטאלט, התחילה בתפקידי באגודה לסוכרת. השינוי המשמח ביותר שעשיתי עד היום, מבחירה פחות מודעת, כנראה מאיזו שליחות שהתעצמה אצלי בהבנה עד כמה נפש בריאה בגוף בריא וגוף בריא בנפש בריאה אחד הם!  

הרבה כוח רצון הייתי צריכה לגייס להשלמת המשימה. לימודים והכשרה מרובים, התעלמות מכל רעשי הרקע, חלקם באו ממש מתוכי, מהדיבור הפנימי של החששות שלי. דברים כמו: 'למה את צריכה את זה?' או, 'מה פתאום עכשיו? או, 'מה יהיה אם לא תהייה לך עבודה בזה?' אך הנחישות והתשוקה גברו על הכול ובזכותם אני כאן היום! 

אז אם אתם מחפשים לשנות משהו בחייכם, להצליח להגיע למטרות, לתשוקה, לממש איזה חלום, לחוות יחסים טובים יותר, עם עצמכם ועם אחרים, אני חוויתי הכל באופן אישי ואשמח לסייע לכם לחולל את השינוי שישמח אתכם!

התקשרו עוד היום ובואו לפגישת היכרות בקליניקה שלי בתל אביב

שלכם,

תמי 0505-767967